Programe
Pentru profesori
Mentorat
Mentoratul este o formă de susținere a formării profesionale ce implică o relație de colaborare și formativă dintre un mentor, un profesionist cu experiență și pregătire avansată într-un domeniu specific sau mai larg și o persoană mentorată, care dorește să învețe și să preia model de bună practică de la mentorul său.
Mentoratul este o formă de susținere a formării profesionale ce implică o relație de colaborare și formativă dintre un mentor, un profesionist cu experiență și pregătire avansată într-un domeniu specific sau mai larg și o persoană mentorată, care dorește să învețe și să preia model de bună practică de la mentorul său.
Mentoratul este o continuare a formării prin cursuri și alte modalități de formare delimitate în timp. De regulă, se poate utiliza mentoratul pentru a susține formarea unei competențe, schimbarea unor practici profesionale, ale unor modalități de gândire și de a face lucrurile. Mentorul supervizează, ghidează, orientează persoana mentorată, îi oferă feedback sau feedforward (cum să facă în continuare, ce este bine să păstreze din ceea ce face, cum să schimbe o practică în activitățile ulterioare). De asemenea, mentorul inspiră prin propriul model și aduce în explicit practicile sale pe baza întrebărilor pe care le adresează persoana mentorată.
În programele de formare oferite de Life Learning Education, includem posibilitatea de a fi mentorați în activitățile post-curs pentru a întări și dezvolta în continuare competențele formate. Participanții absolvenți ai cursurilor pot solicita un program de mentorat cu unul dintre formatorii cursurilor pentru a fi asistați la ore (observație online, prin zoom), iar pe baza observațiilor să fie condusă o sesiune de feedback / feedforward 1:1.
Programul de mentorat este oferit contra-cost, la cererea participanților. Programul implică între 1 și 3 ore observate și 1 oră de mentorat 1:1. Costul programului este de 600 lei.
Coaching
Procesele de coaching sunt modalități avansate de dezvoltare personală și profesională bazate pe relații 1:1 dintre un coach și un client. Coachingul se bazează pe conversația bazată pe întrebări puternice, întrebări exploratorii și de profunzime și permit clarificarea unor obiective, conștientizarea resurselor și calităților personale, orientarea planului de carieră spre direcții ce aliniază potențialul personal cu obiectivele și realizările formulate ca aspirații.
Coachingul este foarte folosit în mediul antreprenorial, foarte concurențial și centrat pe rezultate. De regulă, prin coaching, persoanele aflate în funcții de conducere își dezvoltă propriile competențe de management, își clarifică poziția și rolul în cadrul organizației și al echipelor în care funcționează. Coachingul a fost ulterior transferat, ca modalitate de dezvoltare personală și profesională, în alte tipuri de contexte și organizații, inclusiv în domeniul educației.
Coachingul se adresează, cu precădere, persoanelor care doresc să-și clarifice direcția de dezvoltare, să-și potențeze rolul și abilitățile, să-și valorifice potențialul și talentele înnăscute, să-și conștientizeze resursele personale și să se folosească mai bine de acestea pentru a crește în carieră și a evolua profesional sau personal.
În programele Life Learning Education folosim instrumentele de coaching pentru dezvoltarea participanților noștri.
De asemenea, pot fi contractate sesiuni de coaching 1:1 cu formatorii noștri care și-au dobândit competențe de coach.
O sesiune de coaching durează 50 minute. Prima întâlnire, de explorare și contractare, este gratuită.
Cost: 250 lei/oră.
Tabere
La final de curs, toată lumea e tristă și spune: Mai vrem! Hai să ne mai vedem!
Ce alt motiv mai bun de a revedea grupul și colegii de curs decât… un alt curs? De data aceasta, în formatul unei tabere ce combină ateliere de aprofundare a tematicilor de formare și oportunități de exersare a competențelor dezvoltate în cadrul cursurilor, mentorat, timp de reflecție, împărtășirea de bune practici și… exersarea comunității de practică!
Taberele pentru profesori sunt organizate tot timpul anului, pe durata a 3-5-7 zile și oferă și oportunități de învățare și de timp liber pentru copiii însoțitori.
Urmărește pagina noastră pentru oferta de tabere scurte și lungi.
Pentru familie
Tabere adolescenți
Taberele de vară/iarnă sunt dedicate exclusiv adolescenților cu vârsta între 14 și 18 ani, un spațiu sigur și deschis conversației despre temele de interes pe care școala și familia le evită sau nu le pot aborda într-o manieră potrivită adolescenților.
Taberele adresează tematici precum: formarea identității, stilurile parentale, relațiile de iubire, alegeri și decizii de viață, exerciții pentru identificarea talentelor și preferințelor ce stau la baza alegerii carierei, formarea dependențelor, caracteristici masculine și feminine, dinamica relațională între sexe.
Tabere familii
Taberele sunt dedicate părinților și copiilor, fie ei mai mici sau adolescenți pentru a asigura un context special discuțiilor pe teme importante pentru relațiile și atmosfera din familie: relația școală – elev – familie, luarea deciziilor, comunicarea, imaginea de sine, conflictul inter-generațional.
Pentru copiii mai mici se asigură ateliere de joacă și activități practice, ateliere de muzică cu instrumente, pictură, arte și lucru manual, dezvoltare personală și socio-emoțională.


Tomi Cristin este actor al Teatrului Național București și doctorand UNATC în domeniul teatru și artele spectacolului.
Gabriela Alexandru este licențiată în Fizică (Universitatea din București, Facultatea de Fizică) și în Asistență socială - Teologie Ortodoxă (Universitatea din București, Facultatea de Teologie Ortodoxă) și a absolvit masterul în Tehnologia Informației și Comunicării în Educație.
Alina Negrea este profesor de limba engleză și franceză, cu peste 18 de ani experiență în educația non-formală, în corporații și consultanță de business. Numără peste 15 ani în Dezvoltarea Talentelor, 10 ani în Recrutare, peste 7 ani în Coaching de Carieră și peste 9 ani că manager în Resurse Umane. Alina crează cursuri online în limba engleză pentru platforma internațională Novoresume, este autor în publicații precum revista Psychologies, guest-speaker pe teme de Carieră pentru studenți în programele de master ale Universității București și ASE-Facultatea de Administrare a Afacerilor în Limbi Străine (FABIZ).
Oana Moșoiu - coordonatorul echipei de formatori și designerul programelor de formare oferite de platforma Life Learning Education.
Fulvia declară că numele ei ar putea avea configurația semiotică:
Este antreprenor, trainer, facilitator, coach și autor de cursuri cu o experiență de 20 ani în dezvoltare personală și managerială.
Grațiela Tulea este profesoară de franceză la un liceu bucureștean. Este absolventă a Liceului Pedagogic N.Iorga din Botoșani, secția educatori-invățatori și este pasionată de creșterea și educarea armonioasă a copiilor. A absolvit în anul 2000 Facultatea de Litere din cadrul Universității A. I. Cuza din Iași, secția italiană-franceză și de atunci, predă cu bucurie si pasiune începând cu copiii de grădiniță și până la liceu.
Dascălul Duma Cornel Lucian a absolvit Seminarul Teologic Liceal ,,Ioan Popasu “ din Caransebeș in anul 2000, iar din anul 2004 este licențiat al Universității Eftimie Murgu din Reșița, secția Teologie Ortodoxă Istorie. Cu toate ca ar putea să slujescă ca și preot, dragostea pentru copii si vocația de profesor l-au făcut sa se îndrepte către această nobilă meserie de a lucra în învățământ cu sufletele elevilor, iar în anul 2016 a obținut gradul didactic 1 cu media 10. Anul acesta 2023 este student în anul II la PIPP la Centrul Universitar al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
Pârvucică Ioan Cristian este profesor licențiat în matematică, absolvent al Facultății de Științe al naturii, secția Matematică, Universitatea Craiova, cu o experiență în învățământ de peste 40 de ani. În paralel cu activitatea la catedră, a fost implicat în activitățile educative, fiind 7 ani Coordonator de proiecte și programe și metodist ISMB pentru Educație permanentă iar din 2016 metodist ISMB la Matematică.
Monica Mocanu este licențiată în Teologie Ortodoxă - Asistență Socială (Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Dumitru Stăniloae”), în Istorie Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Istorie) și a absolvit masterul Psihologie educațională și consiliere în cadrul Facultății de psihologie și Științe ale Educației, Iași. Este profesor cu gradul didactic I și din septembrie 2011 coordonează activitatea profesorilor de religie din județul Vaslui, în calitate de inspector școlar.
Cociuba (Ardelean) Lăcrămioara Melania este licențiată în Teologie Ortodoxă la Facultatea de Teologie ”Andrei Șaguna” din cadrul Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu. A absolvit cursul de master în Teologie Sistematică la Facultatea de Teologie ”Ilarion V. Felea” din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad și pe cel de master în ”Politici publice și administrație publică locală” la Facultatea de filosofie din cadrul Universității București.
Giorgiana Voichița Ciucur este absolventă de Teologie Ortodoxă-Istorie, Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar și formare de lungă durată în Psihoterapie Integrativă.
Neculăiasa - Pavel Vasilică, (Lică) pentru colegi și prieteni, este profesor de geografie, absolvent al Universității din București, cu o experientă în învățământ de peste 30 de ani. De-a lungul carierei didactice a trecut prin mai multe roluri: profesor, diriginte, consilier pentru programe și proiecte educative timp de peste 10 ani în Liceul Teoretic ”Ștefan cel Mare” din Municipiul Râmnicu Sărat , liceu în care este director din 2012 cu o pauză de un an când a trecut și prin experiența de inspector școlar pentru educație permanentă la ISJ Buzău.
Mariana Stela Todorean este profesor titular pe catedra de Religie Ortodoxă la Liceul Teoretic ,,Lucian Blaga’’ din Oradea. A absolvit Facultatea de Teologie Ortodoxă în cadrul Universității din Oradea, specializarea Teologie Litere, fiind profesor titular gradul întâi.
Győri Lucia Camelia este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației ”A.I.Cuza” din Iași și a fost consilier școlar în cadrul CJRAE Mureș. Preocupările ei principale prevăd implicarea în proiecte educaționale care au ca scop susținerea multidimensională a elevilor, părinților și a cadrelor didactice, pentru descoperirea, valorizarea și valorificarea potențialui propriu în toate demersurile lor. De asemenea, asigurarea contextelor stimulative de învățare și abilitățile de comunicare și relaționare eficinte pe care le promovează au gasit oportunități noi de aplicare în cadrul activităților de formare ale Asociației LLE.
Laura declară că oamenii sunt cei care o motivează și împreună cu ei a crescut în valențele care au definit-o ca om de știință, profesor, formator și mamă. În cei 45 de ani a învățat de la oamenii model, din cărți și din provocările vieții. Toate acestea i-au hrănit setea continuă pentru cunoaștere ceea ce au modelat-o într-o persoană tenace, comunicativă și optimistă, gata oricând să transmită mai departe acumulările ce i-au fost oferite de viață.
Floricica Morariu este licențiată în Teologie Ortodoxă - Asistență Socială (Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Dumitru Stăniloae”). Este profesor, gradul didactic I, mentor al ISJ Iași, coordonator al practicii pedagogice pentru studenți, moderator și facilitator al activităților pentru tineri, educator parental și trainer.
Spirit liber, creator și entuziast, profesor pentru învățământul preșcolar, cu 25 ani vechime la 1 septembrie 2022, deține mai multe funcții în care manifestă o permanentă preocupare atât pentru propria dezvoltare cât și pentru transformarea și dezvoltarea celor din jur.
Corina-Cristina Atofanei este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj Napoca, în 1996 și a programului de master „Consiliere școlară și educație emoțională”, de la Facultatea de Științe ale Educației din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, în 2022. Între cele două perioade de studii a acumulat 26 de ani de experiență în lucrul cu adolescenți/elevi de liceu și cu adulți din mediul educațional, în diverse roluri: profesor de limba franceză, consilier educativ, coordonator și evaluator de proiecte și programe educaționale, formator în programe de educația adulților, facilitator și formator pentru Consiliile Elevilor, coordonator al unui Laborator de Învățare Experiențială pentru elevi, evaluator la examene DELF, metodist, coordonator de cerc pedagogic, mentor, coordonator de proiecte europene, facilitator în programe de educația părinților, director adjunct.
Ștefan Zaharia este profesor titular la catedra de teatru de la Palatul Copiilor Bacău de peste 10 ani. Din 2010 împarte timpul între profesorat, regizarea de piese în cadrul proiectelor de teatru independent și cursuri de formare pentru profesori.
Maria Cioinică este profesor licențiat în chimie și fizică absolvent al Universității „A.I. Cuza ”- Iași, promoția 1996. A fost director și al Școlii Gimanziale Ulmetu – Copăceni, Consilier educativ la Liceul „Constantin Brâncoveanu” Horezu, coordonator al proiectului „Vreau să învăț și să înțeleg” la Liceul Constantin Brâncoveanu -VIIla LCB, subgrant al proiectului ROSE, coordonatorul echipei liceului în cadrul proiectului Erasmus+ KA2 „EDUcate YOUth – Nonformal bridges to formal education”.
Iulia Țoța este coach parental și de carieră.
Adrian Podar este profesor de engleză. Cu o experiență de 20 de ani la catedră, a început activitatea la Oradea; din 2019, profesează în Liceul Teoretic Național din București.
Constantin Cioinică este profesor licențiat în chimie și fizică, absolvent al Universității „A.I. Cuza ”- Iași, promoția 1996.
Carmen Zaharia a fost profesor de Limba și Literatura Română la Liceul Teoretic „Ion Borcea” Buhuși, județul Bacău.
Mirică Alina Maria este licențiată în Teologie Ortodoxă - Limba și Literatura Engleză (Universitatea București, Facultatea de Teologie Ortodoxă) și a absolvit masterul în Studii Americane (Facultatea de Limbi Germanice, Universitatea București) și Școala Doctorală din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă din București, departamentul Catehetică-Omiletică, redactând în acest sens o teză de doctorat cu titlul „Rolul mass-media în educația religioasă a tinerilor și copiilor”.