Politica de cookies
Cine este responsabil?
Asociația Life-Learning Education este operatorul care controlează și este responsabil pentru modulele cookie descărcate pe dispozitivul dvs. atunci când accesați oricare dintre site-urile noastre oficiale, respectiv pentru accesul și colectarea datelor de pe același dispozitiv.
Ce este un modul cookie?
Un modul „cookie” este un fișier text mic care este descărcat pe dispozitivul dvs., cum ar fi computer sau smartphone atunci când accesați site-urile noastre web.
Folosim module cookie și alte tehnologii similare pentru ca site-ul nostru web să funcționeze eficient și în condiții de securitate, respectiv pentru a îmbunătăți experiența personalizată a utilizatorului.
Când ne referim la module cookie, acestea includ următoarele:
- module cookie de la operator și terțe părți,
- module de urmărirea pixelilor și pluginurilor, inclusiv tehnologii similare de la terțe părți,
- alte tehnologii de monitorizare.
Toate modulele cookie au un deținător, pentru a face public cui aparține respectivul modul. Deținătorul este domeniul menționat în cookie. Ori de câte ori ne vizitați site-ul, plasăm module cookie pe dispozitivul dvs. din diferite motive. Aceste module cookie sunt considerate „de la prima parte”, în timp ce modulele cookie implementate de un alt deținător, cum ar fi platformele de social media sau furnizorii de rețele de publicitate / tehnologie publicitară, sunt numite module cookie „de la terțe părți”.
Mai jos veți găsi informații detaliate despre modulele noastre cookie și motivul pentru care le folosim.
Cum pot fi dezactivate modulele cookie?
Puteți împiedica browserul să accepte module cookie prin configurarea setărilor cookie ale browserului.
Toate browserele web comerciale includ opțiunea de gestionare a modulelor cookie.
Intrați în browserul dvs. web pentru a afla mai multe despre cum puteți șterge sau dezactiva modulele cookie etc.
Dacă alegeți să dezactivați modulele cookie, vă puteți confrunta cu limitarea funcționalității și cu o experiență de utilizare mai puțin plăcută.
Ce tipuri de module cookie folosim și de ce?
Modulele noastre cookie sunt grupate în patru categorii:
Module cookie absolut necesare
Unele module cookie sunt absolut necesare pentru a putea beneficia de o funcționare deplină a site-ului și pentru a ne putea îndeplini promisiunile. De exemplu, aceste module cookie vă permit să utilizați site-ul și să vă conectați la contul dvs., conform scopului declarat. Fără aceste module cookie, unele secțiuni ale site-ului și serviciilor noastre pur și simplu nu vor funcționa așa cum ar trebui. De asemenea, folosim module cookie pentru a vă direcționa către site-ul web potrivit, în funcție de geografie și limbă, respectiv pentru a detecta și împiedica amenințările de securitate și comportamentul distructiv.
Module cookie de funcționare
Modulele cookie de funcționare ne oferă date despre modul în care utilizați site-ul și ne ajută să îl îmbunătățim. De exemplu, aceste module cookie numără numărul de vizitatori pe site-ul nostru web și detectează cum se deplasează vizitatorii atunci când îl folosesc. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim modul de funcționare a site-ului nostru, de exemplu, asigurându-ne că utilizatorii găsesc ușor ceea ce caută.
Module cookie de utilitate
Modulele cookie de utilitate permit site-ului nostru să vă memoreze preferințele, ajutându-vă să vă personalizați conținutul de pe site-ul nostru web. Acest tip de module cookie ne permite să evidențiem produsele și serviciile despre care credem că ar fi de interes și relevante pentru dvs. În acest fel, vă putem memora pentru când veți reveni pe site-ul nostru, pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă.
Module cookie de marketing
Modulele cookie de marketing sunt o parte cheie a modului în care livrăm informațiile de marketing pe site-urile noastre. Printre alte utilizări, modulele cookie ne permit să vă afișăm publicitate mai relevantă, oferindu-vă informații, oferte și promoții care se bazează pe modelele dvs. de navigare și modul în care ați interacționat cu site-urile și aplicațiile noastre. Vă putem prezenta apoi un conținut al site-ului web care este mai relevant pentru dvs., respectându-vă interesele și preferințele. Modulele cookie permit limitarea numărului de afișări ale unei reclame. Modulele cookie de marketing pot fi utilizate pentru a urmări eficiența campaniilor noastre publicitare pe site-urile terțe.
Care este temeiul legal pentru utilizarea modulelor cookie?
Utilizarea modulelor cookie în alte scopuri decât cele necesare pentru a opera site-ul într-o manieră sigură și eficientă, pentru a vă oferi funcționalitate completă și pentru a vă oferi anumite servicii solicitate necesită acordul dumneavoastră prealabil.
Cine are acces la informațiile colectate de modulele cookie?
Informațiile obținute din modulele cookie sunt distribuite în interiorul Asociației Life-Learning Education în măsura necesară îndeplinirii scopului declarat. Informațiile obținute de la modulele cookie terțe sunt de asemenea disponibile furnizorului terț care plasează respectivul modul pe site-ul nostru. Nu vom partaja cu terții informațiile preluate de modulele noastre cookie , nici nu vom vinde, da la schimb sau dezvălui alte informații cu nimeni din afara Asociației Life-Learning Education.
Cât timp sunt stocate modulele cookie în browserul sau pe dispozitivul dvs.?
Modulele cookie pot fi stocate pentru diferite perioade de timp pe browserul sau dispozitivul dvs.
Modulele cookie permanente
Modulele cookie permanente vor fi stocate într-unul dintre subfolderele browserului dvs. până când le ștergeți manual sau browserul le șterge pe baza duratei conținute în fișierul respectivului modul. Durata lor depinde de data expirării inclusă în ele.
Module cookie de sesiune
Modulele cookie de sesiune sunt șterse imediat când închideți browserul. Când reporniți browserul și reveniți la site-ul care a creat acel cookie, site-ul nu vă va recunoaște.
Alte tehnologii de monitorizare
Informațiile colectate prin alte tehnologii de monitorizare, cum ar fi etichetele și pixelii, sunt salvate timp de 24 de luni.
Tomi Cristin este actor al Teatrului Național București și doctorand UNATC în domeniul teatru și artele spectacolului.
Gabriela Alexandru este licențiată în Fizică (Universitatea din București, Facultatea de Fizică) și în Asistență socială - Teologie Ortodoxă (Universitatea din București, Facultatea de Teologie Ortodoxă) și a absolvit masterul în Tehnologia Informației și Comunicării în Educație.
Alina Negrea este profesor de limba engleză și franceză, cu peste 18 de ani experiență în educația non-formală, în corporații și consultanță de business. Numără peste 15 ani în Dezvoltarea Talentelor, 10 ani în Recrutare, peste 7 ani în Coaching de Carieră și peste 9 ani că manager în Resurse Umane. Alina crează cursuri online în limba engleză pentru platforma internațională Novoresume, este autor în publicații precum revista Psychologies, guest-speaker pe teme de Carieră pentru studenți în programele de master ale Universității București și ASE-Facultatea de Administrare a Afacerilor în Limbi Străine (FABIZ).
Oana Moșoiu - coordonatorul echipei de formatori și designerul programelor de formare oferite de platforma Life Learning Education.
Fulvia declară că numele ei ar putea avea configurația semiotică:
Este antreprenor, trainer, facilitator, coach și autor de cursuri cu o experiență de 20 ani în dezvoltare personală și managerială.
Grațiela Tulea este profesoară de franceză la un liceu bucureștean. Este absolventă a Liceului Pedagogic N.Iorga din Botoșani, secția educatori-invățatori și este pasionată de creșterea și educarea armonioasă a copiilor. A absolvit în anul 2000 Facultatea de Litere din cadrul Universității A. I. Cuza din Iași, secția italiană-franceză și de atunci, predă cu bucurie si pasiune începând cu copiii de grădiniță și până la liceu.
Dascălul Duma Cornel Lucian a absolvit Seminarul Teologic Liceal ,,Ioan Popasu “ din Caransebeș in anul 2000, iar din anul 2004 este licențiat al Universității Eftimie Murgu din Reșița, secția Teologie Ortodoxă Istorie. Cu toate ca ar putea să slujescă ca și preot, dragostea pentru copii si vocația de profesor l-au făcut sa se îndrepte către această nobilă meserie de a lucra în învățământ cu sufletele elevilor, iar în anul 2016 a obținut gradul didactic 1 cu media 10. Anul acesta 2023 este student în anul II la PIPP la Centrul Universitar al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
Pârvucică Ioan Cristian este profesor licențiat în matematică, absolvent al Facultății de Științe al naturii, secția Matematică, Universitatea Craiova, cu o experiență în învățământ de peste 40 de ani. În paralel cu activitatea la catedră, a fost implicat în activitățile educative, fiind 7 ani Coordonator de proiecte și programe și metodist ISMB pentru Educație permanentă iar din 2016 metodist ISMB la Matematică.
Monica Mocanu este licențiată în Teologie Ortodoxă - Asistență Socială (Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Dumitru Stăniloae”), în Istorie Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Istorie) și a absolvit masterul Psihologie educațională și consiliere în cadrul Facultății de psihologie și Științe ale Educației, Iași. Este profesor cu gradul didactic I și din septembrie 2011 coordonează activitatea profesorilor de religie din județul Vaslui, în calitate de inspector școlar.
Cociuba (Ardelean) Lăcrămioara Melania este licențiată în Teologie Ortodoxă la Facultatea de Teologie ”Andrei Șaguna” din cadrul Universității ”Lucian Blaga” din Sibiu. A absolvit cursul de master în Teologie Sistematică la Facultatea de Teologie ”Ilarion V. Felea” din cadrul Universității ”Aurel Vlaicu” din Arad și pe cel de master în ”Politici publice și administrație publică locală” la Facultatea de filosofie din cadrul Universității București.
Giorgiana Voichița Ciucur este absolventă de Teologie Ortodoxă-Istorie, Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar și formare de lungă durată în Psihoterapie Integrativă.
Neculăiasa - Pavel Vasilică, (Lică) pentru colegi și prieteni, este profesor de geografie, absolvent al Universității din București, cu o experientă în învățământ de peste 30 de ani. De-a lungul carierei didactice a trecut prin mai multe roluri: profesor, diriginte, consilier pentru programe și proiecte educative timp de peste 10 ani în Liceul Teoretic ”Ștefan cel Mare” din Municipiul Râmnicu Sărat , liceu în care este director din 2012 cu o pauză de un an când a trecut și prin experiența de inspector școlar pentru educație permanentă la ISJ Buzău.
Mariana Stela Todorean este profesor titular pe catedra de Religie Ortodoxă la Liceul Teoretic ,,Lucian Blaga’’ din Oradea. A absolvit Facultatea de Teologie Ortodoxă în cadrul Universității din Oradea, specializarea Teologie Litere, fiind profesor titular gradul întâi.
Győri Lucia Camelia este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației ”A.I.Cuza” din Iași și a fost consilier școlar în cadrul CJRAE Mureș. Preocupările ei principale prevăd implicarea în proiecte educaționale care au ca scop susținerea multidimensională a elevilor, părinților și a cadrelor didactice, pentru descoperirea, valorizarea și valorificarea potențialui propriu în toate demersurile lor. De asemenea, asigurarea contextelor stimulative de învățare și abilitățile de comunicare și relaționare eficinte pe care le promovează au gasit oportunități noi de aplicare în cadrul activităților de formare ale Asociației LLE.
Laura declară că oamenii sunt cei care o motivează și împreună cu ei a crescut în valențele care au definit-o ca om de știință, profesor, formator și mamă. În cei 45 de ani a învățat de la oamenii model, din cărți și din provocările vieții. Toate acestea i-au hrănit setea continuă pentru cunoaștere ceea ce au modelat-o într-o persoană tenace, comunicativă și optimistă, gata oricând să transmită mai departe acumulările ce i-au fost oferite de viață.
Floricica Morariu este licențiată în Teologie Ortodoxă - Asistență Socială (Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Teologie Ortodoxă „Dumitru Stăniloae”). Este profesor, gradul didactic I, mentor al ISJ Iași, coordonator al practicii pedagogice pentru studenți, moderator și facilitator al activităților pentru tineri, educator parental și trainer.
Spirit liber, creator și entuziast, profesor pentru învățământul preșcolar, cu 25 ani vechime la 1 septembrie 2022, deține mai multe funcții în care manifestă o permanentă preocupare atât pentru propria dezvoltare cât și pentru transformarea și dezvoltarea celor din jur.
Corina-Cristina Atofanei este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj Napoca, în 1996 și a programului de master „Consiliere școlară și educație emoțională”, de la Facultatea de Științe ale Educației din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava, în 2022. Între cele două perioade de studii a acumulat 26 de ani de experiență în lucrul cu adolescenți/elevi de liceu și cu adulți din mediul educațional, în diverse roluri: profesor de limba franceză, consilier educativ, coordonator și evaluator de proiecte și programe educaționale, formator în programe de educația adulților, facilitator și formator pentru Consiliile Elevilor, coordonator al unui Laborator de Învățare Experiențială pentru elevi, evaluator la examene DELF, metodist, coordonator de cerc pedagogic, mentor, coordonator de proiecte europene, facilitator în programe de educația părinților, director adjunct.
Ștefan Zaharia este profesor titular la catedra de teatru de la Palatul Copiilor Bacău de peste 10 ani. Din 2010 împarte timpul între profesorat, regizarea de piese în cadrul proiectelor de teatru independent și cursuri de formare pentru profesori.
Maria Cioinică este profesor licențiat în chimie și fizică absolvent al Universității „A.I. Cuza ”- Iași, promoția 1996. A fost director și al Școlii Gimanziale Ulmetu – Copăceni, Consilier educativ la Liceul „Constantin Brâncoveanu” Horezu, coordonator al proiectului „Vreau să învăț și să înțeleg” la Liceul Constantin Brâncoveanu -VIIla LCB, subgrant al proiectului ROSE, coordonatorul echipei liceului în cadrul proiectului Erasmus+ KA2 „EDUcate YOUth – Nonformal bridges to formal education”.
Iulia Țoța este coach parental și de carieră.
Adrian Podar este profesor de engleză. Cu o experiență de 20 de ani la catedră, a început activitatea la Oradea; din 2019, profesează în Liceul Teoretic Național din București.
Constantin Cioinică este profesor licențiat în chimie și fizică, absolvent al Universității „A.I. Cuza ”- Iași, promoția 1996.
Carmen Zaharia a fost profesor de Limba și Literatura Română la Liceul Teoretic „Ion Borcea” Buhuși, județul Bacău.
Mirică Alina Maria este licențiată în Teologie Ortodoxă - Limba și Literatura Engleză (Universitatea București, Facultatea de Teologie Ortodoxă) și a absolvit masterul în Studii Americane (Facultatea de Limbi Germanice, Universitatea București) și Școala Doctorală din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă din București, departamentul Catehetică-Omiletică, redactând în acest sens o teză de doctorat cu titlul „Rolul mass-media în educația religioasă a tinerilor și copiilor”.